Promocja dotyczy wybranych produktów oznaczonych zawieszką:
30% RABATU
przy zakupie 2 wybranych produktów z kodem rabatowym: kod: K-3569Kopiuj rabat liczony na tańszy produkt.
55% RABATU
przy zakupie 3 wybranych produktów z kodem rabatowym: kod: K-3569Kopiuj rabat liczony na najtańszy produkt.
80% RABATU
przy zakupie 4 wybranych produktów z kodem rabatowym: kod: K-3569Kopiuj rabat liczony na najtańszy produkt.
ZA 1 ZŁ
przy zakupie 5 wybranych produktów z kodem rabatowym: kod: K-3569-1ZLKopiuj rabat liczony na najtańszy produkt.
Często zadawane pytania
1. Jak przebiega proces weryfikacji Twojej opinii?
Twoja opinia zostanie zweryfikowana pod kątem tego, czy:
● zawiera co najmniej 200 znaków, wliczając spacje, oraz ocenę punktową od 1 do 5,
● jest związana z tematem, czyli odnosi się do produktu biorącego udział w promocji, poziomu zadowolenia z jego użytkowania lub opisuje Twoje osobiste doświadczenia,
● pochodzi bezpośrednio od Ciebie, jest unikatowa i nie była nigdzie indziej opublikowana,
● nie narusza praw innych osób, nie łamie prawa ani zasad współżycia społecznego,
● zawiera tagi #PromocjaSamsungCashbackAGD i #OpiniaZaCashbackwPromocjiOpinia.
2. Jakie modele biorą udział w promocji?
Lista urządzeń biorących udział w promocji znajdziesz na stronie smartpromocja.samsung.pl
3. Gdzie zakupić sprzęt, aby skorzystać z oferty promocyjnej?
Aby wziąć udział w promocji, zakup urządzenia lub zestawu urządzeń może zostać zrealizowany w dowolnym punkcie sprzedaży detalicznej na obszarze Polski, włączając w to sklepy internetowe, u oficjalnych Partnerów Handlowych, a także bezpośrednio w Sklepie Samsung dostępnym pod adresem https://www.samsung.com/pl/
4. W jakim terminie należy dokonać zakupu, aby skorzystać z promocji?
Okres trwania promocji rozpoczyna się 9 kwietnia i kończy 3 czerwca 2024 roku, bądź do momentu wyczerpania zapasów przeznaczonych na zwroty. Zakup urządzenia biorącego udział w promocji musi zostać zrealizowany między tymi datami, zarówno w przypadku sklepów fizycznych, jak i złożenia zamówienia online.
5. Jaki jest termin na rejestrację zakupu w ramach promocji?
Do zarejestrowania zakupionego urządzenia lub zestawu urządzeń objętych promocją masz 21 dni kalendarzowych od daty zakupu, ale nie później niż 24 czerwca 2024 r., chyba że pula zwrotów zostanie wyczerpana przed upływem tego terminu. Wówczas czas na rejestrację kończy się w momencie publikacji na stronie internetowej informacji o wyczerpaniu puli zwrotów.
6. Kiedy zostanę poinformowany o zwrocie środków i w jaki sposób?
Twoje zgłoszenie promocyjne podlega weryfikacji, która trwa do 21 dni kalendarzowych od momentu jego złożenia (licząc od daty otrzymania zgłoszenia przez serwer). Po potwierdzeniu zgodności zgłoszenia z warunkami promocji, zwrot środków zostanie zrealizowany w ciągu maksymalnie 21 dni roboczych, nie później niż do 20 sierpnia 2024 roku. Środki zostaną przelane na numer konta bankowego wskazany przez Ciebie w formularzu rejestracyjnym.
7. Jakie są kryteria ustalające wysokość zwrotu na konto?
Kwota zwrotu zależy od zakupionego modelu produktu.
PROGI PROMOCYJNE:
Minimalna łączna wartość zakupu(zakupionych Produktów) brutto w PLN (w ramach jednego zakupu, u Jednego Partnera Handlowego) oraz WYSOKOŚĆ ZWROTU brutto w PLN:
- Powyżej 40000 PLN - Zwrot: 6 000 zł
- od 20000 PLN do 39999,99 PLN - Zwrot: 3 000 zł
- od 10000 PLN do 19999,99 PLN - Zwrot: 1 500 zł
- od 6000 do 9999,99 PLN - Zwrot: 750 zł
- od 4000 do 5999,99 PLN - Zwrot: 500 zł
- od 2000 do 3999.99 PLN - Zwrot: 250 zł-
Poniżej 2000 PLN - Zwrot: Brak zwrotu
8. Czy istnieje limit puli środków przeznaczonych na zwroty?
Tak, pula zwrotów jest ograniczona i wynosi 5 840 450 (słownie: pięć milionów osiemset czterdzieści tysięcy czterysta pięćdziesiąt złotych). Pula Zwrotów jest łączna dla wszystkich Produktów. O prawie do otrzymania zwrotu decyduje kolejność zgłoszeń, dlatego im szybciej zarejestrujesz urządzenie w promocji, tym większe prawdopodobieństwo, że otrzymasz zwrot.
9. Czy możliwe jest wielokrotne uczestnictwo w promocji?
Uczestnik może wziąć udział w Promocji więcej niż jeden raz, przy czym za każdy egzemplarz zakupionego Produktu/zestawu Produktów otrzyma tylko jeden Zwrot. Prawo do Zwrotu przysługuje pod warunkiem spełnienia przez Uczestnika warunków określonych Regulaminem w odniesieniu do każdego zgłoszenia do Promocji.
10. Gdzie mogę odnaleźć tabliczkę znamionową lub numer seryjny urządzenia?
Tabliczkę znamionową, na której znajdziesz model oraz numer seryjny, znajdziesz na górnej części opakowania kartonowego. W przypadku pralek i suszarek tabliczka ta umieszczona jest z tyłu urządzenia i zawiera oznaczenie modelu, numer seryjny, kod kreskowy oraz dane techniczne.
11. Co zrobić, jeśli nie otrzymam maila z potwierdzeniem udziału w promocji?
Jeśli nie otrzymasz e-maila potwierdzającego Twoje uczestnictwo w promocji, skontaktuj się, wysyłając zapytanie na adres e-mail: smartpromocja@smolar.pl, aby rozwiązać wszelkie wątpliwości związane z rejestracją.
12. Czy konieczne jest posiadanie konta Samsung Account, aby skorzystać z promocji?
Tak, do udziału w promocji wymagane jest posiadanie konta Samsung Account. Jest to Twoje indywidualne konto umożliwiające korzystanie ze wszystkich usług oferowanych przez Samsung. Po jednorazowym zalogowaniu, na dowolnym urządzeniu marki Samsung, uzyskujesz dostęp do swoich danych, plików i historii konwersacji. Konto Samsung Account umożliwia także łatwe dokonywanie zakupów, słuchanie muzyki, przeglądanie zdjęć na różnych urządzeniach, lokalizowanie zgubionego smartfona za pomocą funkcji Find My Mobile oraz wygodne przechodzenie na inny model Galaxy. Ponadto, posiadanie konta Samsung Account otwiera przed Tobą możliwość korzystania z ekskluzywnych promocji i rabatów. Założyć je można na stronie https://account.samsung.com.
1. Na podstawie testów wewnętrznych dla modelu WW11BB944AGB w normalnych warunkach użytkowania. Zużycie energii bez trybu AI Energy Mode = 0.539 kWh, natomiast po jego aktywacji = 0.145 kWh (w jednym cyklu prania). Tryb AI Energy Mode może zostać aktywowany w aplikacji SmartThings, gdy temperatura prania wynosi 20-40°C. Wyniki mogą się różnić. Testowano dla 5 kg wsadu na programie Bawełna. Dotyczy wybranych urządzeń, lista na smartpralki.samsung.pl
2. Dotyczy wybranych urządzeń kompatybilnych ze SmartThings. Pełna lista dostępna na stronie: https://www.samsung.com/pl/support/mobile-devices/jakie-urzadzenia-sa-kompatybilne-ze-smartthings/
3. Wyniki testu są oparte na porównaniu zużycia energii przez urządzenie przy użyciu trybu AI Energy i bez korzystania z trybu AI Energy; uruchamianego przez aplikację SmartThings. Wyniki mogą się różnić w zależności od warunków i sposobów użytkowania.
4. Dotyczy wybranych urządzeń.
5. Wyniki testu są oparte na porównaniu zużycia energii przez urządzenie przy użyciu trybu AI Energy i bez korzystania z trybu AI Energy; uruchamianego przez aplikację SmartThings. Wyniki mogą się różnić w zależności od warunków i sposobów użytkowania. Dotyczy wybranych urządzeń.